CRM - Customer Relationship Management - oznacza zarządzanie relacjami z klientem. Znajduje zastosowanie w szeregu różnych aspektów funkcjonowania firmy, w których główną rolę odgrywa klient. Korzyści z wdrożenia systemu są oczywiste dla coraz większej liczby przedsiębiorstw. Poznaj je!
Dobry CRM ułatwia funkcjonowanie firmy, a także wspiera i automatyzuje kluczowe procesy. Jakie główne zalety zauważysz zaraz po jego wdrożeniu?
Efektywna obsługa klienta jest dziś na wagę złota. CRM umożliwia stworzenie bazy klientów z danymi kontaktowymi i historią zakupów, dzięki czemu będziesz mógł łatwiej trafić do nich z indywidualną ofertą. To z kolei wpłynie na wzmocnienie ich lojalności wobec marki.
Automatyzacja pracy sprawia, że wiele zadań, które dotąd zajmowały czas Twoim pracownikom, przejmuje system. Przekłada się to na efektywniejsze działanie i zarządzanie czasem pracy.
Działania marketingowe powinny opierać się na danych. Dzięki systemowi CRM zyskujesz do nich dostęp w jednym miejscu. To ułatwia analizę oraz przygotowanie skutecznej strategii działań sprzedażowych i promocyjnych. Szybki dostęp do danych wpływa także na trafniejsze prognozy biznesowe. Na pozytywne rezultaty nie będziesz długo czekać.
CRM wpływa także na płynność przekazu informacji o klientach wewnątrz zespołów Twojej firmy. System pozwala na bieżącą kontrolę efektywności działań zarówno poszczególnych pracowników, jak i całych zespołów. Dzięki temu w krótkim czasie będziesz mógł wdrożyć niezbędne zmiany.
W naszym zespole mamy doświadczonych developerów, których wiedza w zakresie systemów CRM jest nieocenioną pomocą. Oferta Advox zawiera m.in. wdrożenia Salesforce’a - CRM’u, który bije rekordy popularności. To platforma działająca całkowicie w chmurze, która dostarcza kompleksowe rozwiązania dla biznesu.
W naszym portfolio mamy także integracje innych systemów CRM. Każdorazowo dostosowujemy ofertę do potrzeb naszych klientów.
Ulepszaj z nami świat eCommerce! Napisz do nas