Sklep internetowy B2B - wdrożenia

eCommerce B2B - rozwój
biznesu ze spersonalizowaną
platformą sprzedażową

Czy jesteś gotowy zmienić swoje podejście do sprzedaży w segmencie B2B? Jeśli tak, to z chęcią Ci w tym pomożemy! Przeprowadzimy kompleksowe wdrożenie, projektując architekturę platformy i połączonych z nią modułów oraz systemów zewnętrznych w pełni odpowiadającą potrzebom Twojej organizacji.

Doświadczenie poparte wieloma sukcesami

eCommerce B2B - dopasowanie do potrzeb Twojego biznesu

Planujesz poszerzenie tradycyjnego modelu sprzedaży B2B o działalność online? Odczuwasz potrzebę modyfikacji posiadanego już sklepu internetowego? A może jesteś właścicielem dobrze prosperującego eCommerce B2C i myślisz o tym, by dalej rozwijać swoją działalność?
Niezależnie od tego, w jakiej sytuacji znajduje się Twój biznes, sprawdź, w jaki sposób zaprojektowana przez nas platforma B2B odpowie na jego potrzeby.

Synergia offline & online

Poszukujesz nowych szans na rozwój? Chcesz poszerzyć swoją działalność o kolejny kanał sprzedaży? Jesteś gotowy osiągnąć sukces na nowych rynkach? Wprowadź swój biznes na kolejny poziom, rozpoczynając działalność online w ramach sklepu internetowego!

Rozwój posiadanej platformy

Posiadasz już własny eCommerce, jednak nie odwzorowuje w pełni struktury Twojej organizacji? Zastanów się nad wdrożeniem rozwiązań, które usprawnią zachodzące procesy w sklepie internetowym. Rozbudowa architektury, zewnętrzne integracje, lepszy dobór funkcjonalności - w zgodzie z potrzebami Twojego biznesu.

B2B w następstwie B2C

Z sukcesem rozwijasz swój sklep internetowy B2C? Wypracowane przez Ciebie rozwiązania, zdobyta wiarygodność oraz kontakty biznesowe mogą zostać przeniesione do świata eCommerce B2B. Dywersyfikacja działalności to krok w stronę zwiększenia grona klientów i zdobycia pozycji w kolejnym segmencie rynku.

Sklep internetowy B2B - statystyki na rozwiązanie Twoich wątpliwości

Relacje business-to-business wkraczają w zupełnie nowy wymiar - świadczą o tym wyniki zróżnicowanych badań i raportów przeprowadzanych wśród przedstawicieli segmentu B2B. Jeśli stawiasz na ciągłe zwiększanie swojej przewagi konkurencyjnej, nie możesz ignorować znaczenia najnowszych danych statystycznych. Jak kształtują się obecne trendy w tym sektorze?

firm zorientowanych na transakcje B2B zamierza rozwijać się w handlu cyfrowym
Raport Izby Gospodarki Elektronicznej “B2B e-commerce now”
90 %
interakcji pomiędzy biznesami do 2025 r. będzie odbywać się online
Raport DHL "The Ultimate B2B E-commerce Guide: Tradition is out. Digital is in"
80 %
przedsiębiorców deklaruje, że digitalizacja jest ich priorytetem (głównym lub jednym z najważniejszych)
Raport z wyników badania EY “Transformacja cyfrowa firm 2020”
76 %

eCommerce B2B - korzyści biznesowe, jakie dzięki niemu zyskasz

Powszechna technologizacja rynku w ramach dynamicznego rozwoju eCommerce, rosnące oczekiwania partnerów biznesowych, zmiana pokoleniowa wśród kadry zarządzającej - to tylko niektóre wyzwania, przed którymi aktualnie stoi rynek. Obecna sytuacja i przewidywania na przyszłość potwierdzone statystykami otwierają jednak nowe perspektywy dotyczące rozwoju relacji opartych na profesjonalnych kontaktach, zapewniając dodatkowo szereg korzyści biznesowych.

Na co możesz liczyć, gdy zdecydujesz się wdrożyć sklep internetowy B2B?

01/Zmniejszenie kosztów i czasu obsługi klienta

Platforma B2B pozwala zmniejszyć koszt oraz czas obsługi klienta poprzez automatyzację procesów zakupowych. Daje możliwość obsługi zamówień 24/7 nawet poza godzinami pracy działu obsługi klienta, a co za tym idzie, pozwala na optymalizację pracy zespołu i rozdysponowanie jego zasobów na bardziej złożone i wymagające zadania.

02/Zdobycie przewagi konkurencyjnej

Z dostosowaną do potrzeb Twojego biznesu platformą B2B wyróżnisz się wśród swojej konkurencji, zapewniając klientom m.in. możliwość intuicyjnego składania zamówień, odwzorowania struktury organizacji i dokładnego zapoznania się z właściwie przedstawioną ofertą

03/Dotarcie do nowego grona odbiorców

Z roku na rok coraz więcej osób (w tym także przedsiębiorców) dokonuje zakupów przez Internet - jeśli zależy Ci na stałym zwiększaniu swojej grupy odbiorczej i docieraniu do klienta za pomocą każdego możliwego kanału, nie zostawaj w tyle za tym trendem

04/Otwarcie na rynki pozalokalne

Rozpoczęcie skutecznej sprzedaży online to najłatwiejszy sposób na to, by rozszerzyć swoją działalność o kolejne rynki (w tym zagraniczne) w ramach jednej platformy eCommerce, co zwiększa skalę działania firmy i przekłada się na lepsze efekty dla eCommerce

05/Zapewnienie lepszych doświadczeń zakupowych

Specjalne moduły dostosowane do charakteru sektora B2B i specyfiki klienta biznesowego, a także liczne integracje zewnętrzne wspierające zachodzące procesy znacząco ułatwią przeprowadzenie całego procesu transakcji - od dokonania zamówienia po wysyłkę i płatności

06/Personalizacja oferty dla klienta

Rabaty, cenniki, listy zakupowe i zamówienia spisane w arkuszu w Excelu? Zapomnij o tym - system zapisze wszystkie dane za Ciebie i każdemu klientowi wyświetli dopasowaną do niego ofertę. Większa kontrola i mniejsza liczba błędów? Jak najbardziej!

Najlepsze potwierdzenie umiejętności - nasze certyfikaty

Magento Solution Partner
Bronze Adobe Partner
Scandi PWA Partner
Salesforce
Partner
Clutch Top Developers 2020
Clutch Top Developers 2019

Moduły platformy B2B - zgodnie ze specyfiką kontaktów biznesowych

Ty masz w głowie swoją wizję tego, na co powinna pozwalać platforma sprzedażowa B2B - a my dokładnie wiemy, jakie funkcjonalności są Ci niezbędne. Poznaj stworzone przez nas customowe moduły, dzięki którym usprawnisz wykonywanie zarówno podstawowych, jak i bardziej złożonych zadań w Twoim sklepie internetowym.

eCommerce 360 stopni - architektura dostosowana do Twojego projektu B2B

Analiza przedwdrożeniowa, projektowanie, wdrażanie rozwiązań, wsparcie w sytuacjach awaryjnych - na nas możesz liczyć w każdej sytuacji. Nie jest to jednak wszystko, co mamy do zaoferowania. Zlecając nam wykonanie prac, możesz mieć pewność, że zbudujemy spersonalizowaną architekturę sklepu internetowego dopasowaną idealnie do potrzeb Twojego biznesu poprzez łączenie zewnętrznych integracji i silnika platformy w jedną całość.

Wykorzystanie architektury mikroserwisowej, integracja z PimCore oraz ERP, wdrożenie dwóch instancji platformy sprzedażowej? Wszystko w zależności od Twoich potrzeb - dokładnie tak realizujemy wdrożenia sklepów internetowych B2B!

Advox dla sektora B2B - nasze usługi dla Twojego sukcesu

Magento / Adobe Commerce

Magento wyposażone jest w szereg funkcjonalności, które usprawniają proces realizacji zakupów hurtowych. Od negocjacji ceny, przez personalizację zakupów, aż po składanie zamówień i płatności - platforma wspiera współpracę biznesową w każdym istotnym obszarze, zapewniając możliwość intensywnego rozwoju. Na potrzeby naszych klientów stworzyliśmy customowe moduły, dzięki którym osiągnięcie sukcesu sklepu internetowego staje się dużo prostsze.

Shopware

Shopware czerpie co najlepsze z zakupów B2C, zapewniając tak samo pozytywne doświadczenia w sprzedaży B2B. Wykorzystując możliwości tej platformy, zaprojektujemy dla Ciebie innowacyjny sklep internetowy, który zostanie idealnie dopasowany do potrzeb sprzedawców i klientów biznesowych. Dzięki podejściu API-first będziesz miał zapewnioną elastyczność, a przez to - możliwość intensywnego rozwoju.

Mikroserwisy

Wykorzystanie architektury mikroserwisowej (zamiast monolitycznej) zapewnia możliwość reagowania na zmieniające się potrzeby rozwojowe biznesu w ramach konkretnych elementów sklepów internetowych. Zbudujemy dla Ciebie w ten sposób określone funkcjonalności w Pythonie lub Symfony, byś mógł rozwijać i skalować swój biznes w bardziej wydajny sposób.

Integracje z systemami zewnętrznymi

WMS do usprawnienia procesów logistycznych, PIM jako wsparcie w dystrybucji informacji o produktach we wszystkich kanałach, ERP do zarządzania bazą klientów biznesowych i relacjami z nimi - zewnętrzne systemy i moduły, które możemy dla Ciebie wdrożyć, w znaczący sposób ułatwiają zarządzanie procesami w Twoim sklepie internetowym. A to tylko początek korzyści, które na Ciebie czekają!

Dodatkowe usługi IT

Nasze usługi nie kończą się na oddaniu projektu - gdy sklep internetowy zaczyna żyć własnym życiem, dajemy Ci możliwość dalszego kontynuowania współpracy w ramach umowy SLA (określającej zakres współpracy z zakresu IT w sytuacji awaryjnej) lub usług DevOps (dalszego rozwoju oprogramowania oraz infrastruktury). Wszystko po to, by zapewnić sprawne działanie Twojego sklepu internetowego B2B!

Szybka piłka - dlaczego powinieneś wybrać Advox?

Moglibyśmy Cię przekonywać, że warto zlecić nam postawienie czy przebudowanie platformy B2B z uwagi na nasze wieloletnie doświadczenie przy realizacji sklepów internetowych dla podmiotów z różnych branż. W każdej sytuacji byłaby to prawda - jednak dużo większy nacisk kładziemy na to, jakie umiejętności mają członkowie naszych zespołów oraz w jaki sposób współpracujemy z każdym klientem.

W codziennej pracy kierujemy się kilkoma wartościami - które z nich do Ciebie najbardziej przemawiają?

01. eCommerce 360

Od analizy przedwdrożeniowej, przez uwzględnienie niezbędnych modułów i integracji, aż po testy i release - współpraca z nami oznacza dla Ciebie pozyskanie całościowego wsparcia, zarówno przed, jak i w trakcie realizacji projektu sklepu

02. Komunikacja i partnerstwo

Pełna transparentność wszystkich działań - u nas możesz na to liczyć! Nasi doświadczeni Project Managerowie będą do Twojej dyspozycji od początku do końca projektu, a regularne spotkania zapewnią Ci wiedzę o etapie prac w każdym momencie

03. Szybkość reakcji

W zaledwie 5 godzin od nawiązania kontaktu - tyle czasu w 95% przypadków zajmuje nam udzielenie odpowiedzi na wiadomość klienta. Stawiamy na jak najszybszą reakcję na pojawiające się problemy po to, żebyś mógł sprawnie zarządzać biznesem!

04. Doświadczony zespół

Stały zespół projektowy prowadzony przez przydzielonego Project Managera i składający się z naszych sprawdzonych, certyfikowanych specjalistów pozwala nam każdorazowo realizować działania ukierunkowane na osiągnięcie oczekiwanych przez Ciebie efektów

05. Elastyczność

Bez względu na to, jak nietypowa lub niepowtarzalna jest Twoja potrzeba projektowa, możesz mieć pewność, że zadbamy o osiągnięcie przez Ciebie oczekiwanego efektu (m.in. poprzez customowe rozwiązania i moduły). Nie stawiamy sobie żadnych ograniczeń!

06. Znajomość trendów

Nie tylko doskonale orientujemy się w standardach oraz najlepszych praktykach branży eCommerce, ale również na bieżąco śledzimy najnowsze trendy i nowinki, by odpowiadać na wszelkie potrzeby zarówno właścicieli sklepów internetowych, jak i klientów

Planujesz wdrożenie lub rozwój platformy B2B?
Napisz do nas