SLA, czyli Service Level Agreement, to umowa określająca poziom, czas i warunki usług z zakresu IT. Dla Klienta SLA jest gwarancją jakości i szybkości wykonanych działań. Zbiór wytycznych dotyczących współpracy jest dokumentem, dzięki któremu będzie miał zapewnioną ciągłą pracę nad udoskonalaniem eCommerce.
Usługa SLA jest korzystna zarówno dla Klienta, jak i dla zleceniobiorcy. Największe benefity płynące z jej wdrożenia to bezpieczeństwo oraz szybkość podejmowania działań.
Nasze doświadczenie w zakresie wdrażania customowych rozwiązań i integracji gotowych produktów daje nam szeroki wgląd w świat nowych technologii. Nasz zespół specjalistów PM ma dużą wiedzę dotyczącą potrzeb i największych bolączek klientów. Zespoły programistów i DevOps z kolei - dzięki dużej wiedzy technicznej - skutecznie zadbają o bezpieczeństwo Twojego eCommerce.
Pozwól nam zadbać o Twój eCommerce! Napisz do nas
Ta strona korzysta z plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu. W celu określenia uprawnień plików cookies edytuj ustawienia w swojej przeglądarce.