Sprawdź, jakie korzyści z zakresu zarządzania informacją o produkcie przyniesie wdrożenie Pimcore w Twoim sklepie internetowym
Wszystkie informacje o produktach zapisane w jednej bazie danych, do której stały dostęp ma każda uprawniona osoba - czy wyobrażasz sobie, jakie korzyści taka sytuacja może przynieść Twojemu eCommerce? Dzięki automatyzacji zyskasz m.in. możliwość rozpowszechnienia na każdy kanał sprzedaży tylko właściwych, dopracowanych informacji o produkcie (bez względu na ich ilość i format), skrócenie time-to-market oraz zmniejszenie dotychczasowych kosztów. Co więcej, zadbasz o oszczędność czasu Twoich pracowników, pozwalając im skupić się na innych obszarach w ramach rozwoju biznesu. A to tylko niektóre z długiej listy korzyści, jakie w ten sposób możesz osiągnąć.
Gdy z kolei zdecydujesz się na wdrożenie systemu Pimcore w swoim sklepie internetowym, lista korzyści się jedynie wydłuży. Sprawdź, dlaczego właśnie to rozwiązanie - zdobywające co roku tytuł Leader in Master Data Management w Gartner Peer Insights Customers’ Choice - jest najbardziej polecane spośród dostępnych na rynku oprogramowań.
Na pewno zastanawiasz się, co sprawia, że Pimcore stał się najbardziej polecanym oprogramowaniem do zarządzania informacją o produkcie, który wykorzystywane jest przez największych graczy na rynku - takich jak T-mobile, Burger King, Audi czy Intersport. Siła tego rozwiązania tkwi w jego podstawowych cechach, które doskonale odpowiadają na potrzeby współczesnych biznesów eCommerce, w tym – bez wątpienia - także Twojego sklepu internetowego
Brak opłat za licencję oraz możliwość rozwijania produktu wraz z nieustannie rosnącą społecznością
Łatwiejsza praca dzięki funkcji Drag&Drop, która pozwala przeciągnąć i upuścić konkretne elementy we właściwych miejscach
Możliwość porządkowania nieograniczonego katalogu danych w dowolny sposób, zgodnie z Twoimi potrzebami oraz planami rozwojowymi
Efektywna obsługa nawet ogromnych ilości danych produktowych
Łączność z systemami CRM, ERP i innymi źródłami danych poprzez API bez względu nawet na format pliku (“connect anything”)
Skuteczne zarządzanie informacjami o produkcie we wszystkich kanałach eCommerce - zarówno cyfrowych, jak i offline
Nie tylko podstawowe cechy charakterystyczne sprawiają, że promujemy Pimcore jako najlepsze rozwiązanie dla biznesów eCommerce B2B oraz B2C. Zaraz za łatwością integracji w ramach connect anything, intuicyjnością oraz wersją OS idą liczne funkcjonalności, które sprawiają, że wyróżnia się wśród innych dostępnych na rynku systemów
Śledzenie historii zmian, wersjonowanie, sprawdzanie statusu produktu, kontrola kompletności danych, wprowadzanie typów i tagów i wiele, wiele więcej - na to wszystko pozwalają charakterystyczne dla tego systemu możliwości PIM, ale również dodatkowe narzędzia, w które został wyposażony:
Wdrożenie Pimcore zapewnia również możliwość, by dostęp do systemu miała każda uprawniona osoba lub cały zespół - nadanie ról oraz uprawnień to kolejna istotna cecha charakterystyczna, która gwarantuje, że każdy będzie widział tylko te informacje, które są mu niezbędne do codziennej pracy. System posiada także możliwość syndykacji danych (wyciąga określony zasób z całego katalogu), co oznacza, że pozwala na udostępnianie wyselekcjonowanych informacji np. partnerom handlowych.
Takie funkcjonalności, w połączeniu z łatwym wyszukiwaniem oraz intuicyjnym uzupełnianiem pól poszczególnych danych (istotne z punktu widzenia pracowników eCommerce), znacząco przyspieszają zachodzące procesy, wspierając w codziennej działalności. Czy jesteś gotowy na to, by wsparły również Twój sklep internetowy?
Jakie efekty chciałbyś osiągnąć, decydując się na wdrożenie systemu PIM od Pimcore w swoim sklepie internetowym? Przyśpieszenie procesów, obniżka kosztów, lepsza organizacja pracy - to tylko niektóre efekty, jakie będziesz mógł zaobserwować zarówno w krótkim, jak i długim okresie. Która z najważniejszych korzyści przekona Cię do zdecydowania się na właśnie to oprogramowanie w swoim eCommerce?
Dzięki temu rozwiązaniu możesz zapomnieć o konieczności przeszukiwana licznych baz danych, katalogów, plików CSV, PDF czy XML oraz galerii z materiałami, ograniczając jednocześnie ryzyko, że niezbędna informacja nie pojawi się w określonym kanale. Od teraz wszystko masz w jednym systemie - nie tylko dane produktowe, ale również o klientach oraz partnerach!
Aktualizacja jakiejkolwiek danej w karcie produktu w Pimcore będzie od razu widoczna we wszystkich kanałach sprzedażowych, co pozwoli dotychczasowe zasoby (zwłaszcza czas pracy) przenieść na inne obszary działalności eCommerce. Na pewno wiesz, jak je wykorzystać!
Odmienne informacje w dwóch wykorzystywanych przez Ciebie kanałach sprzedaży? Pimcore pomoże Ci zlikwidować takie problemy dzięki łatwemu dodawaniu danych technicznych oraz merytorycznych w systemie (także w ramach tłumaczeń) oraz optymalizacji dystrybucji we wszystkich kanałach online oraz offline. Większa kontrola? Jak najbardziej!
Dobrze przemyślałeś temat, uświadomiłeś sobie, że PIM stanowi odpowiedź na bolączki Twojego biznesu eCommerce, spośród dostępnych opcji wybrałeś Pimcore jako najlepsze rozwiązanie - co dalej? W takiej sytuacji przyszedł czas na wdrożenie, co wymaga wyjaśnienia, jak krok po kroku wygląda cały proces. Musisz mieć bowiem wiedzę na temat tego, dlaczego żaden z elementów nie może zostać pominięty.
To oprogramowanie do zarządzania informacją o produkcie, które pozwala przechowywać w jednym miejscu wszystkie niezbędne dane (sprzedażowe, marketingowe oraz techniczne) związane z oferowanymi produktami. Dostępne jest w wersji open-source (bez kosztów licencji), dzięki czemu może być modyfikowane pod własne potrzeby i rozszerzane przez społeczność z ponad 80 000 użytkowników w 56 krajach na całym świecie. Charakteryzuje się wysoką elastycznością i skalowalnością, a także możliwością intuicyjnego korzystania dzięki funkcji drag&drop. Stanowi wsparcie dla przedsiębiorstw w dostarczaniu prawidłowych i aktualnych informacji o dostępnych produktach bez względu na to, z jakiego kanału oraz urządzenia użytkownik korzysta
Korzystanie z jednej bazy danych, w której znajdują się wszystkie wymagane informacje o produkcie stanowi doskonały sposób na to, by usprawnić procesy biznesowe zachodzące w Twoim sklepie internetowym. Wykorzystując ten system, otrzymujesz przede wszystkim pewność, że każda osoba i każdy dział (sprzedaży, marketing, produkcja itd.) mają dostęp do tych samych i w pełni aktualnych informacji o produktach. Tym samym jesteś w stanie zadbać o to, by w każdym kanale sprzedaży udostępnione zostały poprawne dane - zarówno online, jak i offline, dzięki czemu w odpowiedni sposób dbasz o doświadczenia swoich klientów. A co zyskujesz w taki sposób z biznesowego punktu widzenia? Oszczędność zasobów (zwłaszcza czasu pracy Twoich pracowników) oraz obniżkę kosztów (mniejszy odsetek zwrotów i reklamacji).
Odpowiadając na to pytanie, należy wyjść od innej kwestii - czy jest Ci potrzebny PIM, czyli Product Information Management. Na takie oprogramowanie warto się zdecydować przede wszystkim wtedy, gdy dysponujesz bardzo szerokim asortymentem produktów i zauważasz, że zarządzanie informacją o nich (np. ręczne wprowadzanie i modyfikowanie) pochłania zbyt dużo zasobów (zwłaszcza czasowych). PIM staje się przydatny również wtedy, gdy korzystasz z licznych kanałów sprzedaży i zależy Ci na tym, by w każdym z nich wyświetlały się aktualne, dopracowane informacje. Co więcej, sprawdza się przy specyficznych lub bardzo zróżnicowanych produktach wymagających szczegółowych opisów.
Dlaczego powinieneś więc wybrać właśnie ten system Pim, a nie inne oprogramowanie? Przede wszystkim z uwagi na wysoką elastyczność oraz skalowalność, które pozwolą Ci zrealizować postawione cele rozwojowe. System będzie stanowił wsparcie również wtedy, gdy zdecydujesz się na ekspansję zagraniczną, ponieważ wyposażony został w funkcję automatycznego tłumaczenia (20 dostępnych wersji językowych). Ważna jest również dostępność w wersji open-source, która pozwala na rozwijanie i modyfikowanie programu zgodnie z własnymi potrzebami.
Pimcore to nie tylko PIM (dodawanie, modyfikowanie, gromadzenie informacji o produkcie), ale również DAM (przechowywanie danych cyfrowych, np. grafik, zdjęć filmów), MDM (zarządzanie danymi nie tylko o produkcie, ale również klientach, lokalizacji, aktywach, partnerach czy sprzedawcach), CDP (przechowywanie danych o klientach pochodzących z różnych źródeł) oraz DXP (dostarczanie odpowiednich treści we wszystkich kanałach sprzedaży). Co więcej, dzięki komunikacji poprzez API, bez problemu przeprowadzisz integracje się z zewnętrznymi oprogramowaniami takimi jak ERP, WMS czy CMS.
Pimcore stanowi centralną bazę danych, w których zbierane są dane o produkcie pochodzące z różnego rodzaju plików (XML, CVS). Do danych o produkcie można dodać (dzięki wykorzystaniu funkcji drag&drop) kolejne elementy - zdjęcia, grafiki, filmiki, treści itd. Informacje udostępniane są do kanałów sprzedaży za pomocą API. Co istotne, dostęp do systemu może zostać przydzielony każdej indywidualnej osobie lub całemu zespołowi.
Pimcore w Twoim sklepie internetowym?Sprawdź, jakie korzyści przyniesie - napisz do nas