Dobre przygotowanie znacznie zwiększa szanse na powodzenie Twojego eCommerce. Z tego powodu coraz częściej - zwłaszcza w przypadku dużych i kosztownych projektów - rekomendowana jest analiza przedwdrożeniowa. Takie działanie pozwala nie tylko ustalić najważniejsze wymagania dotyczące wdrożenia, ale także pozyskać szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych funkcjonalności.
Analiza przedwdrożeniowa przeprowadzana jest od ogółu do szczegółu. Wszystko rozpoczyna się na spotkaniu inicjującym, podczas którego ustalany jest cel projektu, procesy biznesowe czy technologie. Następne tygodnie to spotkania warsztatowe, najbardziej kluczowe dla tej usługi. Obserwacja procesów biznesowych w praktyce, rozmowy z poszczególnymi osobami z działów eCommerce, wgląd w dokumentację firmową - im więcej informacji zdobędzie software house, tym wartościowszy dokument końcowy analizy będzie dla klienta. A w przypadku kontynuowania współpracy - samo wdrożenie projektu stanie się szybsze, tańsze i odporniejsze na ryzyka.
Co zyskasz, decydując się na analizę przedwdrożeniową?
Branżę eCommerce znamy od podszewki, ale na tym nie poprzestajemy - stale aktualizujemy swoją wiedzę, by być na bieżąco ze wszystkimi nowinkami. W naszym zespole znajdziesz specjalistów, którzy mają również doświadczenie po stronie klienckiej, dlatego doskonale rozumieją specyfikę i możliwości analizy przedwdrożeniowej. Co więcej, realizowaliśmy warsztaty przedwdrożeniowe, których efektem były rozbudowane dokumenty dla przedsiębiorstw o zróżnicowanej strukturze. Wszystkie nasze dotychczasowe analizy kończyły się kontynuowaniem prac i wcieleniem projektów w życie.
To co, zaczynamy? Napisz do nas