Dropshipping - wdrożenia i integracje

Biznes na miarę
nowoczesności

Światowy trend w eCommerce - takim hasłem często określa się dropshipping. Zdecydowanie trzeba się zgodzić, że nie jest on tylko chwilową modą. Coraz więcej firm decyduje się na ten model sprzedażowy - zarówno w formie głównego działania, jak i jako dodatkowego zarobku.

Dlaczego warto?

Dropshipping to dla przedsiębiorcy model, dzięki któremu oszczędzi czas (nie musi tracić go na przygotowywanie, przesyłanie i wysyłanie zamówień) i miejsce (brak konieczności posiadania magazynu), a także - przede wszystkim - dotrze do klienta z bardzo szerokim asortymentem. Wszystko dzięki możliwości integracji z wybranymi hurtowniami.

Dropshipping to proces, który (zarówno od strony logistyki, jak i programowania) nawet dla średniej wielkości eCommerce jest dość łatwy do zrealizowania. Proces wdrożenia wymaga w pierwszym kroku identyfikacji magazynu, pośrednika i klienta końcowego. Są to strony, które muszą być połączone, aby dropshipping działał sprawnie. Drugim krokiem jest zdefiniowanie narzędzi, które mają zostać wykorzystane we wdrożeniu. Następnie odpowiednio dobrany zespół zajmuje się implementacją całości.

Dropshipping jest dla eCommerce kosztem, który szybko się zwraca. Jego implementacja zazwyczaj nie wymaga zatrudnienia dużej liczby dodatkowych osób obsługujących sprzedaż. Warto potraktować ten model jak upselling. Na początku samego wdrażania dropshippingu musisz liczyć się z większymi kosztami, ale, jak pokazują nasze wdrożenia, już w drugim roku działania przychody z dropshippingu znacznie przewyższają koszta. W kolejnych latach ta zależność tylko się zwiększa.

Wiele osób działających w eCommerce, nie tylko w modelu dropshippingowym, obawia się dynamicznie zmieniających się technologii, które mogą wyprzeć dotychczas wykorzystywane. Warto pamiętać, że zmiany są nieuniknione, a dobrze napisany kod i dokumentacja w dropshippingu są podstawą, dzięki której ewentualne zmiany będzie można przeprowadzić szybko i bezboleśnie.

Dlaczego Advox?

Mamy wieloletnie doświadczenie we wdrożeniach i rozwoju sklepów eCommerce opartych na modelu dropshippingowym. Realizowaliśmy projekt m.in. dla jednego z największych w Europie dystrybutora suplementów diety. Wiemy, jak zachować kompatybilność modelu m.in. z Magento, Shopify, Woocommerce czy Shopware. Zatrudniamy szereg specjalistów, którzy od podszewki znają specyfikę dropshippingu.

Uważamy, że ten model sprzedaży jest przyszłością, która połączy marki i sprzedawców detalicznych. Chcesz tworzyć ją z nami?

Zainteresowany?

Porozmawiajmy o nowych możliwościach dla Twojego eCommerce! Napisz do nas

Ta strona korzysta z plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu. W celu określenia uprawnień plików cookies edytuj ustawienia w swojej przeglądarce.