Rozszerz swoją działalność online bez konieczności podejmowania ryzykownych inwestycji dzięki modułowi dropshippingu! Przekonaj się, jak skutecznie zwiększyć sprzedaż, przenosząc część obowiązków na firmy trzecie.
Dropshipping to strategia sprzedaży online, dzięki której możesz przenieść część obowiązków na firmę trzecią, czyli pośrednika. Co to oznacza w praktyce? W modelu dropshippingowym Twoim zadaniem jako dostawcy produktów jest przechowywanie towarów i dostarczenie ich klientom docelowym w odpowiedzi na zamówienia od innych firm. Do zadań pośredników z kolei należy m.in. sprzedaż, marketing czy kompleksowa obsługa klienta. Z kolei jeśli jesteś właścicielem sklepu internetowego, dzięki integracji swojego eCommerce z modułem dropshippingowym w łatwy sposób możesz oddelegować obowiązki logistyczne na swojego partnera. Dropshipping w każdym przypadku pozwala w bezpieczny i szybki sposób zwiększyć przychody, a także widoczność na rynku.
Wykorzystaj pełen potencjał swojego eCommerce i sprzedawaj więcej!
Posiadasz rozbudowany katalog produktów lub duży magazyn? Dopiero zaczynasz rozwijać swoją działalność online? A może od dłuższego czasu prowadzisz swój sklep internetowy? W każdym przypadku sprzedaż w modelu dropshippingowym jest warta rozpatrzenia - może okazać się efektywnym sposobem na rozwinięcie biznesu na każdym etapie. Jesteś ciekawy, kto najczęściej decyduje się na dropshipping? Poznaj różnorodne grono przedsiębiorców, uwzględniających ten sposób sprzedaży w swojej strategii.
Pierwszym krokiem do skutecznego wdrożenia modułu dropshippingowego jest zdefiniowanie celów, jakie chcesz osiągnąć. Jednak niezależnie od tego, czy dążysz do skalowania sprzedaży (zarówno jako dostawca, jak i właściciel eCommerce), rozwoju marki czy optymalizacji kosztów, dropshipping oferuje wiele korzyści dla Twojego biznesu. Oto tylko niektóre z nich!
Udostępniając swoje produkty pośrednikom działającym niezależnie w różnych kanałach docierasz do nowych klientów i rynków zbytu. W ten sposób możesz łatwo skalować sprzedaż, zwiększając zyski. Z kolei jako pośrednik jesteś w stanie szybko i bezproblemowo rozszerzyć ofertę swojego sklepu o produkty z asortymentu dostawców.
Przenosząc część obowiązków związanych z obsługą zamówień na swoich partnerów nie tylko ograniczasz wydatki, ale także możesz skupić się na rozwoju innych obszarów swojego biznesu np. na udoskonaleniu oferty, polepszeniu doświadczeń zakupowych klientów czy wprowadzeniu innowacyjnych rozwiązań.
Moduł dropshippingowy ułatwia zarządzanie relacjami z pośrednikami, w tym monitorowanie stanu zamówień, dostaw i płatności. Wszystkie te procesy zostają zautomatyzowane, co zwiększa efektywność działania.
Dzięki synchronizacji z Twoim magazynem moduł automatycznie i na bieżąco aktualizuje stany magazynowe. To pozwala zminimalizować ryzyko błędów przy wysyłce, bez względu na to z iloma pośrednikami współpracujesz i jaką liczbę zamówień obsługujesz.
W czasach szybko zmieniających się trendów dropshipping pozwala na łatwe dostosowanie asortymentu do oczekiwań rynku ze względu na brak konieczności utrzymywania stanów magazynowych przez pośredników.
Dropshipping kojarzy Ci się z wydłużonym procesem składania zamówień i oczekiwaniem na wysyłkę przez wiele dni? A może zawsze wydawało Ci się, że kontakt z pośrednikami w ramach tej współpracy bywa skomplikowany? Poznaj, jak dokładnie wygląda proces sprzedaży w modelu dropshippingowym i zapoznaj się ze standardowymi etapami realizacji zamówienia. A co, gdy Twój biznes wymaga specjalnych rozwiązań? Nie ma problemu – dostosujemy cały proces do Twoich indywidualnych potrzeb.
Moduł dropshippingowy dla jednego z największych dystrybutorów suplementów diety to projekt, który od lat realizujemy i udoskonalamy w ramach współpracy z naszym klientem - PowerBody, brytyjską firmą prowadzącą sprzedaż zarówno wewnątrz kraju, jak i zagranicą.
Platforma została starannie dostosowana do potrzeb branży suplementacyjnej, która charakteryzuje się rygorystycznymi przepisami i wytycznymi dotyczącymi sprzedaży tego rodzaju produktów. Dzięki temu, pośrednicy współpracujący z hurtownią mogą swobodnie oferować klientom końcowym ponad 7000 różnych rodzajów artykułów w ramach modułu dropshippingowego.
Jakie efekty przyniosła decyzja o rozszerzeniu sprzedaży o zautomatyzowany moduł dropshippingowy? Wyniki naszej współpracy są wyraźnie widoczne w postaci systematycznego wzrostu sprzedaży oraz liczby zamówień, które rosną z każdym kolejnym rokiem. Przekonaj się sam!
Dropshipping pozwala na efektywne skalowanie sprzedaży różnego rodzaju produktów. Sprawdzi się zarówno jeśli oferujesz artykuły takie jak elektronika, odzież, kosmetyki, jak i akcesoria do domu czy gadżety technologiczne. Doskonale jednak zdajemy sobie sprawę z tego, że każda branża wymaga unikalnego podejścia do sprzedaży. Z tego względu zaprojektujemy dla Ciebie moduł dropshippingowy dostosowany do Twojej oferty. W tym celu wykorzystamy sprawdzone funkcjonalności, a jeśli żadna z nich nie będzie spełniać indywidualnych potrzeb Twojego biznesu - napiszemy je na nowo.
partnerzy biznesowi mogą zapłacić za wszystkie zamówienia jednocześnie w wybranej przez siebie formie. Dzięki temu cały proces jest znacznie bardziej efektywny.
pośrednik może złożyć zamówienie w preferowany przez siebie sposób np. poprzez wgranie do systemu pliku CSV z gotową listą produktów.
moduł automatycznie generuje różnego rodzaju dokumenty, takie jak faktury czy paragony, na podstawie informacji przechowywanych w bazie danych.
pozwalają na lepsze zarządzanie systemem i śledzenie działań w czasie rzeczywistym. To kluczowe dla efektywności procesu i doskonalenia operacji.
moduł przy pomocy API łączy się z systemi takimi jak ERP czy WMS, usprawniając obsługę zamówień i zmniejszając koszty z nią związane.
system generuje etykiety oraz inne elementy przesyłki dopasowane do brandu pośrednika, co gwarantuje spójne doświadczenia zakupowe dla klienta końcowego.
Postaw na dropshipping w swoim eCommerce! Napisz do nas