Postawienie funkcjonalnej strony-wizytówki nowej marki w konkurencyjnej branży suplementów diety
Development, UX & UI design
PWA
suplementy diety
2021
Zaprojektowaliśmy od podstaw informacyjno-wizerunkową stronę internetową dla naszego klienta - marki OSAVI działającej w branży suplementów diety. W celu budowania konkurencyjności na dynamicznie rozwijającym się rynku wdrożyliśmy szereg dedykowanych modułów, podnosząc informacyjny charakter portalu. Zapewniliśmy również przekierowania do platform handlowych (m.in. Allegro, Ceneo), na których możliwe jest dokonanie zakupów produktów klienta.
Zaledwie 2 miesiące pracy, a efekt? Przekraczający wszelkie oczekiwania!
Jednym z podstawowych założeń w trakcie pracy nad stroną było wykorzystanie technologii PWA, która pozwala korzystać z wizytówki firmy zarówno w trybie online, jak i offline. Pracowaliśmy na szablonie ScandiPWA.
Informacyjno-wizerunkowy cel portalu został spełniony przez takie elementy jak:
By wyróżnić markę OSAVI na rynku, przygotowaliśmy kompleksowe karty produktów, które mają dostarczyć klientowi wszelkich niezbędnych informacji. W tym celu wdrożyliśmy na stronie zróżnicowane sekcje umożliwiające zapoznanie się z produktem w odpowiadający użytkownikowi sposób. Od modułu wyposażonego w ikony oznaczające podstawowe działanie danego suplementu, przez przekierowania do stron, na których można nabyć dany produkt (Ceneo, Allegro i inne) oraz tipy rozwijające treść, aż po tabelkę, w której znajduje się podsumowanie składu i wartości odżywczej suplementu, co pozwala na ręczne ich przeliczanie. Wszystkie te elementy mają wyposażyć w niezbędną wiedzę przed podjęciem decyzji o zakupie.
Dzięki umieszczonym w karcie produktu ikonom możliwe jest przekierowanie do odpowiedniego filtra w katalogu. Kliknięcie w daną ikonę przenosi na stronę z wyfiltrowanymi innymi suplementami diety, które pomagają osiągnąć ten sam cel zdrowotny, co daje możliwość kompleksowego porównania oferty.
Dodatkowo każdy produkt wyposażony został w zdjęcia opakowania oraz etykiety, co jest niespotykaną praktyką wśród innych producentów. Jedyne, co trzeba zrobić, to najechać na obraz produktu, by się zapoznać ze składem i wartościami odżywczymi. Hover na etykiecie powoduje pojawienie się lupy, żeby informacje były czytelniejsze.
W ramach wykonywanych przez nas działań podpięliśmy pod moduł opinii slider z Instagrama, dzięki czemu możliwe jest zapoznanie się z opiniami klientów na temat produktów nie tylko poprzez stronę, ale również w ramach przekierowania do profili recenzentów na Instagramie.
Naszemu klientowi zależało na tym, by zapewnić odbiorcy jak najlepszą wiedzę dotyczącą oferowanych suplementów diety. Z tego powodu wdrożyliśmy rozwiązanie, jakim jest wyszukiwarka certyfikatów analizy. Wystarczy wpisać numer seryjny znajdujący się na opakowaniu danego suplementu, by otrzymać wyniki badań, które zostały przeprowadzone na tym produkcie. Pod wyszukiwarką umieściliśmy zdjęciową podpowiedź, ułatwiającą znalezienie numeru seryjnego na produkcie.
Każda karta produktu została wyposażona w listę certyfikatów, co ma na celu podbicie wiarygodności również wśród tych klientów, którzy nie posiadają opakowania z numerem seryjnym możliwym do sprawdzenia.
Strona główna została wyposażona w możliwość filtrowania w ramach czterech wskazań:
Na podstronie produktowej wdrożyliśmy z kolei bardziej zaawansowane filtry, ułatwiając użytkownikowi w znaczący sposób wyszukanie najlepiej dopasowanego do potrzeb produktu. Filtrowanie odbywa się nie tylko poprzez kategorię, formę suplementacji, cel, ale również linię produktów, specyfikę, oświadczenia zdrowotne oraz smak.
Chętnie wcielimy go w życie! Do dzieła