Postawienie kompletnej, estetycznej i łatwej w rozwoju strony katalogowej dla marki Skill w oparciu o headless CMS.
Development
Strapi CMS, modułowe sekcje, GraphQL, wielojęzyczność
suplementy diety
2025
Zrealizowaliśmy od podstaw informacyjno-wizerunkowy serwis marki Skill, rozwijającej się w branży suplementów diety dla sportowców. Kluczowym założeniem projektu było osiągnięcie pełnej elastyczność edycji treści i umożliwienie szybkiej rozbudowy serwisu o nowe podstrony.
Jednym z podstawowych założeń było stworzenie pełnego katalogu produktów marki Skill oraz umożliwienie zespołowi marketingu swobodnego tworzenia nowych landing pages na potrzeby kampanii reklamowych. Całość miała funkcjonować w 3 wersjach językowych oraz posiadać sprawnie działające automatyzacje.
Dzięki pracy zespołu Advox marka Skill może się dalej rozwijać dzięki takim rozwiązaniom jak:
Zaprojektowaliśmy strukturę opartą na dedykowanych blokach - m.in. strona produktu, O nas, opinie klientów, sekcje sprzedażowe. Każdy blok jest modułowy, co pozwala składać podstrony i landing page’e z gotowych elementów, uzupełniając je treściami i grafikami.
Wdrożyliśmy blog wspierający systematyczną publikację treści edukacyjnych i produktowych. Dzięki spójnej strukturze redakcyjnej zespół zarządza treściami w jednym środowisku.
Wykorzystaliśmy natywną obsługę języków w Strapi i przygotowaliśmy trzy wersje: PL, EN, FR. Każdą można niezależnie rozwijać, zachowując spójność treści i komponentów.
Skorzystaliśmy z wybranych wtyczek ze Strapi Marketplace - m.in. do SEO, zarządzania mediami i automatyzacji - co skróciło czas implementacji i ułatwiło codzienną pracę edytorską. Integracja GraphQL umożliwiła szybkie i wydajne pobieranie oraz przetwarzanie danych.
Dzięki headless CMS i modułowym komponentom zespół marketingu samodzielnie publikuje i modyfikuje treści, bez angażowania developerów przy każdej zmianie. To skraca czas reakcji i ułatwia prowadzenie kampanii reklamowych.
Chętnie wcielimy go w życie! Do dzieła