Wdrożenie sklepu w oparciu o Magento 2 wraz z szeregiem customowych rozwiązań
Development, UX & UI design
integracja z SAP
papiernicza
2021
Firma Herlitz jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych producentów artykułów papierniczych oraz piśmiennych. W latach 60-tych XX wieku jako pierwsza wprowadziła produkty papiernicze z kolorowymi wzorami.
Mieliśmy przyjemność współpracować z marką i pomóc jej wejść w nową fazę rozwoju.
Firma Herlitz powstała w Niemczech w 1904 roku, a na polskim rynku pojawiła się w 1992 roku. Rozpoznawalna marka podjęła decyzję o rozwoju - stworzeniu sklepu internetowego na platformie Magento 2.
Efekt? Wart sprawdzenia!
Wprowadzone przez nas integracje znacznie uatrakcyjniają i przyspieszają proces zakupowy, co jest na pewno bardzo istotne z perspektywy klientów Herlitz. Wymienimy m.in. dostawy z InPost. Zastosowany moduł pozwala na wybór paczkomatu z mapy Inpost bez generowania listów przewozowych czy zamawiania kuriera z poziomu Magento.
Wdrożyliśmy również integrację z Przelewy24 wraz z konfiguracją płatności. Przelew tradycyjny jest niezależny od Przelewów24 - w sytuacji, gdy klient Herlitz zdecyduje się na tę metodę płatności, otrzyma automatyczne przypomnienie mailowe w przypadku braku jej uregulowania.
Jednym z powodów, dla których Herlitz zdecydował się na współpracę z nami, było duże doświadczenie Advox Studio w zakresie integracji z SAP.
Integracja obejmuje:
Dla Herlitz wdrożyliśmy silnik wyszukiwania oparty o ElasticSearch. Rozwiązanie, oprócz rozbudowanej wyszukiwarki z możliwością konfiguracji podpowiedzi, rozwija także funkcjonalność filtrów oraz kategorii wirtualnych. Co więcej, moduł rozszerza możliwości zarządzania produktami, pozwalając na przypisywanie produktów do kategorii ze względu na atrybuty.
Zastosowaliśmy moduł, który automatycznie dodaje do przecenionych produktów etykietę "Promocja" wraz z wyliczoną procentową wysokością rabatu dla danego produktu.
Wdrożyliśmy również moduł customowych etykiet, który pozwala na wgrywanie plików graficznych (np. Darmowa wysyłka, Wyprzedaż, Nowość). Atrybut jest dodany jako multiselect do każdego z produktów w sklepie. Wgrane zdjęcia mogą być wyświetlane w koszyku, minikoszyku oraz checkout’cie.
Dobrze zoptymalizowany checkout, czyli końcowy element procesu zakupowego, jest kluczowy dla konwersji. To właśnie w tym miejscu klienci podejmują najważniejszą decyzję – kupić czy zrezygnować?
Dla Herlitz zainstalowaliśmy i skonfigurowaliśmy moduł Firecheckout (typ rozwiązania One Step Checkout), który z punktu widzenia sprzedażowego jest najlepszym rozwiązaniem. Umieszcza wszystkie zakładki kasy w jednym miejscu – począwszy od wprowadzenia danych osobowych i wysyłkowych, poprzez wybór metody wysyłki i płatności aż po podsumowanie i zatwierdzenie zamówienia.
Chętnie wcielimy go w życie! Do dzieła