eCommerce

Herlitz - nowa era znanego
producenta
artykułów papierniczych

Wdrożenie sklepu w oparciu o Magento 2 wraz z szeregiem customowych rozwiązań

Zakres prac

Development, UX & UI design

Cechy szczególne

integracja z SAP

Branża

papiernicza

Rok wdrożenia

2021

Firma Herlitz jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych producentów artykułów papierniczych oraz piśmiennych. W latach 60-tych XX wieku jako pierwsza wprowadziła produkty papiernicze z kolorowymi wzorami.

Mieliśmy przyjemność współpracować z marką i pomóc jej wejść w nową fazę rozwoju.

Herlitz logo

Firma Herlitz powstała w Niemczech w 1904 roku, a na polskim rynku pojawiła się w 1992 roku. Rozpoznawalna marka podjęła decyzję o rozwoju - stworzeniu sklepu internetowego na platformie Magento 2.

Efekt? Wart sprawdzenia!

Postawione cele:

  • instalacja szablonu,
  • wdrożenie customizacji graficznej,
  • wdrożenie customowych landingów.

Dostawa i płatności

Wprowadzone przez nas integracje znacznie uatrakcyjniają i przyspieszają proces zakupowy, co jest na pewno bardzo istotne z perspektywy klientów Herlitz. Wymienimy m.in. dostawy z InPost. Zastosowany moduł pozwala na wybór paczkomatu z mapy Inpost bez generowania listów przewozowych czy zamawiania kuriera z poziomu Magento.

Wdrożyliśmy również integrację z Przelewy24 wraz z konfiguracją płatności. Przelew tradycyjny jest niezależny od Przelewów24 - w sytuacji, gdy klient Herlitz zdecyduje się na tę metodę płatności, otrzyma automatyczne przypomnienie mailowe w przypadku braku jej uregulowania.

strony produktowe portalu Herlitz

Integracja z SAP

Jednym z powodów, dla których Herlitz zdecydował się na współpracę z nami, było duże doświadczenie Advox Studio w zakresie integracji z SAP.

Integracja obejmuje:

  • wysyłanie do ERP opłaconych zamówień,
  • zakładanie w ERP obiektu klient na podstawie danych z zamówień.

Wdrożenie ElasticSuite

Dla Herlitz wdrożyliśmy silnik wyszukiwania oparty o ElasticSearch. Rozwiązanie, oprócz rozbudowanej wyszukiwarki z możliwością konfiguracji podpowiedzi, rozwija także funkcjonalność filtrów oraz kategorii wirtualnych. Co więcej, moduł rozszerza możliwości zarządzania produktami, pozwalając na przypisywanie produktów do kategorii ze względu na atrybuty.

Moduły z etykietami promocji oraz umożliwiające dodawanie customowych etykiet

Zastosowaliśmy moduł, który automatycznie dodaje do przecenionych produktów etykietę "Promocja" wraz z wyliczoną procentową wysokością rabatu dla danego produktu.

Wdrożyliśmy również moduł customowych etykiet, który pozwala na wgrywanie plików graficznych (np. Darmowa wysyłka, Wyprzedaż, Nowość). Atrybut jest dodany jako multiselect do każdego z produktów w sklepie. Wgrane zdjęcia mogą być wyświetlane w koszyku, minikoszyku oraz checkout’cie.

One Step Checkout

Dobrze zoptymalizowany checkout, czyli końcowy element procesu zakupowego, jest kluczowy dla konwersji. To właśnie w tym miejscu klienci podejmują najważniejszą decyzję – kupić czy zrezygnować?

Dla Herlitz zainstalowaliśmy i skonfigurowaliśmy moduł Firecheckout (typ rozwiązania One Step Checkout), który z punktu widzenia sprzedażowego jest najlepszym rozwiązaniem. Umieszcza wszystkie zakładki kasy w jednym miejscu – począwszy od wprowadzenia danych osobowych i wysyłkowych, poprzez wybór metody wysyłki i płatności aż po podsumowanie i zatwierdzenie zamówienia.

Postawione cele:

  • czytelny, przyjazny interfejs checkoutu, który wspiera intuicyjne składanie zamówienia,
  • design dostosowany do urządzeń mobilnych,
  • skrócona ścieżka zakupowa minimalizująca ryzyko porzucenia koszyka.
Herlitz Magento Checkout

Masz pomysł?

Chętnie wcielimy go w życie! Do dzieła