eCommerce

Nutrigold - najwyższej jakości
suplementy diety
w nowym wydaniu

Customowe rozwiązania, integracje i szereg marketingowych możliwości

Zakres prac

Frontend & Backend Development

Cechy szczególne

customowy proces aktywacji kont

Branża

suplementy diety

Rok wdrożenia

2020

Nutrigold jest jedną z wiodących firm na rynku brytyjskim. Zajmuje się zaopatrywaniem pracowników medycznych oraz ich klientów w najwyższej jakości suplementy diety.

Bogata oferta własnych produktów, a także usług edukacyjnych sprawiły, że firma cieszy się dużym zaufaniem.

logo Nutrigold

Misja Nutrigold bierze swoje podstawy z myśli Hipokratesa “Niech żywność będzie Twoim lekarstwem, a lekarstwo żywnością”. Rozszerza jednak te słowa, docierając do osób, którym samo jedzenie nie zapewnia wszystkich potrzebnych witamin i minerałów do utrzymania zdrowia i dobrego samopoczucia.

Celem naszej współpracy z Nutrigold było wprowadzenie nowej, wyższej jakości do sklepu wdrożonego na platformie Magento 2.

Postawione cele:

  • wdrożenie rozwiązań, dzięki którym jakościowy content klienta jest jeszcze bardziej widoczny i atrakcyjny dla użytkowników,
  • dotarcie do większej liczby klientów,
  • zwiększenie konwersji.

Od pierwszych sekund

Nutrigold.co.uk to platforma, w przypadku której duże znaczenie ma wysokiej jakości content.

Atrakcyjne zdjęcia produktów, szeroka baza materiałów edukacyjnych (od artykułów blogowych po webinary) i inne - to wszystko wymaga sprawnie działającego sklepu, dlatego jednym z naszych kluczowych zadań była optymalizacja szybkości ładowania strony.

Customowy proces aktywacji kont

Chcąc zapewnić profesjonalny i bezpieczny system aktywacji kont, przygotowaliśmy customowe rozwiązanie. Zakładając konto na nutrigold.co.uk, klient w pierwszym kroku musi wypełnić formularz rejestracji.

Na podstawie danych zapisanych w ERP pracownicy BOK kontaktują się z nim, potwierdzając chęć założenia konta. Następnie dane z ERP wysyłane są do Magento, a klient aktywuje konto na froncie.

Marketingowe możliwości

Branża suplementów jest bardzo konkurencyjna. Chcąc wyróżnić mocną, contentową stronę naszego klienta, wdrożyliśmy integrację z Wordpress. Teraz na stronie głównej wyświetlają się 3 ostatnie artykuły blogowe.

Wyszukiwanie produktów

Ponadto zadbaliśmy o to, by wyszukiwanie produktów było jeszcze łatwiejsze - wprowadziliśmy możliwości wykorzystania etykiet informujących o składzie suplementu, np.:

  • Vegan,
  • Vegetarian,
  • Lactose Free,
  • Gluten Free,
  • etc.

Zdając sobie sprawę z tego, że opinie o sklepie są kluczowe przy wyborze oferty, zdecydowaliśmy się na integrację z Trustpilot. Możliwość zapoznania się klientów Nutrigold z opiniami użytkowników z pewnością zwiększy zaufanie do firmy.

Migracja Magento 1 do Magento 2

Dla naszego klienta przeprowadziliśmy także migrację z Magento 1 na Magento 2 drugiej platformy - nutri-link.co.uk. Migracja danych zapewni nie tylko odpowiedni poziom ich ochrony, ale także wpłynie pozytywnie na konwersję dzięki prostszej ścieżce klienta.

Postawione cele:

  • zwiększenie konwersji,
  • zwiększenie bezpieczeństwa danych,
  • uproszczenie ścieżki klienta.

Masz pomysł?

Chętnie wcielimy go w życie! Do dzieła