Wróć do listy

Junior Reasercher ½ etatu

Aplikuj
ul. Blacharska 11, 61-006 Poznań 0 PLN net/B2B 0 PLN brutto UoP Ongoing

Hejka! Kim jesteśmy zapytacie?

Grupka ludzi stwierdziła kiedyś, że popsują trochę internetu, ale to już zamierzchłe czasy. Przez 14 lat (bo tyle liczy sobie Advox) trochę się pozmieniało - jest nas więcej, wdrożyliśmy nowe technologie, zyskaliśmy masę cennych doświadczeń i tyle samo niezapomnianych wspomnień. To też nie tak, że przestaliśmy psuć, po prostu idzie nam coraz lepiej ;) Nasze biuro przeniosło się do Poznania, a w nim powstały zgrane zespoły, które chętnie podejmują się ciekawych wyzwań. Co prawda, obecnie znajdziesz nas nie tylko w biurze - pracujemy też zdalnie. Jeśli wolisz robić swoje zadania w domowym zaciszu, nie ma sprawy - my też!

90+ ludzi na pokładzie | 14+ lat psujemy internet | 300+ wysłanych w kosmos projektów

Kompetencje i umiejętności

Umiejętności analityczne
Komunikacja
Prezentacja
Organizacja pracy
Angielski
CRM
Badania rynkowe
Analiza danych
Integracja firmowa

Czas na trochę konkretów:

  • Niekorporacyjna atmosfera pracy - jak już pewnie zauważyłeś cechuje nas swobodne podejście - przyjemna praca to dla nas efektywna praca,
  • Elastyczne godziny i tryb pracy - zdajemy sobie sprawę, że nie każdy lubi budzić się ze wschodem słońca, dlatego u nas znajdzie się miejsce zarówno dla fanów długich poranków, jak i entuzjastów późnego wstawania,
  • Zróżnicowane zespoły, w których odnajdą się zarówno profesjonaliści, jak i juniorzy,
  • Liczą się dla nas efekty, a błędy? Wiadomo, że są nieuniknione, ale zawsze staramy się je szybko i skutecznie poprawić!

A z czym będziesz się u nas mierzyć?

  • Szukanie - czyli poszukiwanie odpowiednich firm.
  • Szperanie - zagłębianie się w strukturę firm, by znaleźć osoby decyzyjne.
  • Wywiad biznesowy - odkrywanie krytycznych informacji, które pomogą nam podejmować strategiczne decyzje.
  • Badania - badania rynkowe, w celu odkrycia ukrytych skarbów w postaci trendów, szans rozwojowych i innych cennych informacji.
  • Analiza - zbieranie danych dotyczących rynku, konkurencji i potencjalnych klientów, przekształcanie tych informacji w raporty i analizy, które wpływają na losy naszej firmy.
  • Budowanie kontaktów - aktywne poszukiwanie nowych kontaktów na LinkedIn, które mogą przemienić się w potencjalnych klientów, partnerów biznesowych lub wpływowe postacie w branży.

To my - Advox Studio. Teraz Twoja kolej.

Krok pierwszy - doświadczenie i umiejętności miękkie:

  • Wykształcenie: Jesteś po lub w trakcie studiów, najlepiej w dziedzinie biznesu, sprzedaży, marketingu lub kierunków pokrewnych, musisz wiedzieć, jak działa proces sprzedaży i z czym się je biznes.
  • Umiejętności analityczne: Musisz być prawdziwym Sherlockiem Holmesem analizy! Potrafić zbierać, przetwarzać i interpretować dane rynkowe orazi konkurencyjne.
  • Komunikacja i prezentacja: Musisz być mistrzem w słowie pisanym i mówionym! Twoje raporty i prezentacje powinny być konkretne i interesujące.
  • Samodzielność i odpowiedzialność: Jesteś jednym z tych, którzy potrafią działać samodzielnie i dobrze organizować swój czas pracy! Nie oznacza to jednak, że zostaniesz pozostawiony sam sobie, doświadczony zespół pomoże Ci w potrzebie.
  • Kompetencje językowe: Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim. (min. B2)

Po drugie - dodatkowe atuty:

  • Cenisz sobie dobrą rywalizację podczas gry w piłkarzyki? Chętnie rozegrałbyś mecz w ping ponga? A może jesteś mistrzem Fifa? Jeśli choć na jedno z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco to świetnie - dogadamy się! ;)
  • Doświadczenie: Jeśli masz już jakieś doświadczenie w badaniach rynkowych, analizowaniu danych czy handlu, to dodatkowe punkty dla Ciebie!

Last, but not least - co oferujemy:

  • Umowę o dzieło lub umowa o zlecenie - daje to możliwość wyboru formy zatrudnienia, która najlepiej pasuje do Twoich preferencji i potrzeb. Tworzymy elastyczne warunki, abyś mógł/mogła pracować w sposób, który jest dla Ciebie najdogodniejszy.
  • Twoje pomysły mają znaczenie! Dajemy Ci możliwość wprowadzania swoich własnych, kreatywnych rozwiązań.
  • Problemy, a dokładniej ciekawe wyzwania, które czekają na rozwiązanie. Możliwość rozwoju w różnych obszarach poprzez szkolenia, kursy, a może nawet nowe ścieżki kariery.
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia od naszego zespołu sprzedażowego.
  • Cykliczne spotkania dla fanów gier planszowych (a w przyszłości także sesje RPG).
  • Dostęp do naszej biblioteki firmowej, fotel do masażu oraz piątkowe wizyty masażystki i wiele innych, ale o tym później.

Kontakt do rekrutera

Zainteresowany?

Zaaplikuj, a jeśli masz dodatkowe pytania skontaktuj się z Patrycją, która pilotuje ten proces rekrutacji. Możesz znaleźć ją:

  p.migaszewska@advox.pl
  516 499 447
  Linkedin

Zacznij przygodę z Advox :)

Dozwolone pliki: jpg, jpeg, png, pdf, doc, docx