Trwająca od dwóch lat pandemia Covid-19 spowodowała znaczące zmiany w licznych branżach,
przyspieszając przede wszystkim konieczność przeprowadzenia transformacji cyfrowej.
Czy przeniesienie działalności do Internetu pozwoliło niektórym branżom lepiej sobie poradzić w trakcie kryzysu?
Czy przewidywania z początku pandemii się sprawdziły? Czy transformacja cyfrowa to ratunek w każdej sytuacji?
Kto wygrał, a kto przegrał z uwagi na pandemię COVID-19?
Poznasz sytuację panującą na rynku w subiektywnie wybranych 8 branżach - ważnych dla gospodarki oraz tych, na które (zgodnie z początkowymi przewidywaniami) pandemia miała mieć największy wpływ: pozytywny lub negatywny. Obstawisz wygranych i przegranych?
Dowiesz się, jakie rozwiązania technologiczne wykorzystały podmioty działające w poszczególnych branżach, żeby dostosować się do nowej, pandemicznej rzeczywistości. Ocenisz, które się sprawdziły, pozwalając firmom przetrwać kryzys, a które nie przyniosły oczekiwanych efektów?
Porównasz kondycję wybranych branż przed pandemią, po 1 roku pandemii oraz po 2 latach pandemii, analizując i oceniając, jak wielki wpływ kryzys wywołany przez COVID-19 miał na rynek w Polsce. Czy pokusisz się o przewidzenie kierunków rozwoju w kluczowych dla gospodarki branżach?
Jedna z najbardziej dotkniętych branż, powoli się podnosi. Uratowała ją opcja dostaw na wynos, wymagająca szybkiej transformacji cyfrowej, a także wysokich umiejętności łączenia kanału online i offline. Czy dała radę?
Trend, który zostanie na dłużej? Pandemia sprawiła, że Polacy bardzo polubili zakupy produktów spożywczych dokonywane online. Początkowy boom został przez firmy skutecznie wykorzystany. W jaki sposób?
Wydawało się, że rynek gier komputerowych stanie się naturalnym beneficjentem pandemii. Liczby pokazują jednak, że żadnego zaskoczenia nie było. Sprawdzisz?
Koniec z targami, bezpośrednią sprzedażą, relacją z klientem - przyszedł czas na kanały online. Jak to wpłynęło na branżę, która nie była chętna, by dostosować się do trendów charakterystycznych dla pokolenia millenialsów?
Załamanie na rynku dostaw versus boom na zakupy kanałami online. W trakcie pandemii byliśmy świadkiem takiego dysonansu w logistyce. Czy ktokolwiek się spodziewał, że kurierzy skorzystają na kryzysie aż tak bardzo?
Konferencje, spotkania branżowe, szkolenia odbywające się jedynie przy wykorzystaniu kanału online? Taka rzeczywistość stała się wynikiem lockdownu. Czy dwa lata później wciąż chętnie oglądamy webinary?
Pierwsza do zamknięcia, ostatnia do otwarcia - kultura otrzymała taką opinię w trakcie pandemii COVID-19. Kto się jednak spodziewał, że spektakl teatralny, wystawę w galerii sztuki czy koncert będziemy mogli obejrzeć, nie wychodząc z domu - nawet po drugiej stronie globu! Czy Polacy zatęsknili za stacjonarną kulturą?
Aktywność fizyczna to najłatwiejszy sposób, żeby zadbać o swoje zdrowie. Co jednak w momencie, gdy siłownie i kluby fitness pozostają zamknięte przez ponad 250 dni? Transformacja cyfrowa w branży fitness nie przekonała do siebie wielu Polaków. Nie uratowała również rynku przed ogromnymi stratami i długami. Ciekawi Cię, jaka jest kondycja branży?
Blacharska 11,
61-006 Poznań
NIP: 6182109064
KRS: 0000968018