Programy lojalnościowe powinny przejść zmianę, jeśli chcą nadążyć za potrzebami klientów eCommerce. Dziś proste programy punktowe nie działają na odbiorców, nie wzbudzają lojalności emocjonalnej. A co daje dobre efekty, gdy chcemy wyróżnić najbardziej lojalnych i zaangażowanych klientów? Marketing przy Kawie pisze o trzech najważniejszych sposobach:
Dlaczego działają? Ponieważ są indywidualne. Taką strategię przyjęli giganci eCommerce, w tym m.in. Nike. Spersonalizowany content, aplikacja i programy dla fanów sneakersów i butów do biegania pozwala na stworzenie oferty dostosowanej do konkretnej osoby. Warto uczyć się od najlepszych!
Do końca roku zostało jeszcze kilka miesięcy, jednak warto już teraz dowiedzieć się, jakie są przewidywania specjalistów co do przyszłego roku w eCommerce. Nowy Marketing pisze o siedmiu zjawiskach. Część z nich już dobrze znamy.
Na koniec – Senuto i architektura strony internetowej pod kątem SEO. Jak czytamy w artykule, “uporządkowana architektura informacji w dużym stopniu wpływa na zachowanie użytkowników, co z kolei przyczynia się do wyższych pozycji w Google”. Sprawdź, jak w pięciu krokach zaplanować architekturę i jakie korzyści przyniesie to działanie!
Ta strona korzysta z plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu. W celu określenia uprawnień plików cookies edytuj ustawienia w swojej przeglądarce.