04.03.2022
Udostępnij:Udostępnij na Twitterze

eCommerce news #no. 14

Rok 2022 już w pełni, a w branży eCommerce aż huczy od nowych rozwiązań, inicjatyw, przewidywań czy trendów. Nasza pojawiająca się co 2 tygodnie Prasówka to najlepszy sposób, by być zawsze na bieżąco. Nie musisz wiecznie trzymać ręki na pulsie - my zrobimy to za Ciebie! Żaden raport, wydarzenie czy współpraca nie umknie naszemu czujnemu oku. Dowód? Czytaj dalej!

Bolączki logistyki w eCommerce - rozwiązanie od polskiego startupu?

3,5 miliona euro, czyli ponad 16 milionów złotych - środki w takiej wysokości udało się pozyskać naszemu rodzimemu startupowi Linker Cloud, który będzie dążyć do stworzenia sieci fulfillmentowej na terenie praktycznie całej Europy. Platforma, która zostanie zaprojektowana z wykorzystaniem autorskich rozwiązań technologicznych, pozwoli markom szybciej uruchomić sprzedaż D2C (direct-to-consumer) w nowych krajach. Koniec ze zmartwieniami związanymi z kwestiami logistyczno-operacyjnymi, które bez wątpienia potrafią przedsiębiorcom zbierać sen z powiek! Pierwsze paczki w tydzień po rozpoczęciu współpracy? Będzie to możliwe, zgodnie z przewidywaniami firmy, od 2023 roku.

Czy potrafisz sobie wyobrazić, że już niedługo przesyłki do zagranicznych klientów będą docierać w ciągu zaledwie 24 godzin? Zdecydowanie jest, na co czekać - zwłaszcza jeśli po głowie od dłuższego czasu chodzą Ci działania crossborder. Więcej o planach Linker Cloud dowiesz się z tego artykułu.

InPost & Vinted: paczkomaty & second-hand

InPost&OLX, InPost&Żabka, InPost&Amazon - po tym, jak firmie kurierskiej realizującej dostawy do paczkomatów udało się podpisać umowę partnerską z najważniejszymi punktami w Polsce, pojawiła się okazja na wzmocnienie na zagranicznych rynkach. Współpraca z platformą Vinted, stworzonej z myślą o sprzedaży nieużywanynych ubrań oraz akcesoriów, to dla przedsiębiorstwa Rafała Brzoski pierwsze paneuropejskie partnerstwo. Pozwoli oferować usługi na aż 8 rynkach w całej Europie (UK, Polska, Włochy, Francja, Belgia, Holandia, Portugalia, Hiszpania) dzięki wykorzystaniu sieci łącznie 35 tysięcy paczkomatów na terenie tych krajów.

Użytkownicy Vinted już nie tylko z Polski, ale również Holandii, Portugalii czy Francji będą mogli przez najbliższe 5 lat cieszyć się szybkim i prostym odbiorem out-of-home w dogodnym miejscu i czasie. Rafał Brzoska nie ukrywa, że to dopiero początek i wskazuje, że InPost ma wszystko, co potrzebne, by stać się partnerem strategicznym dla innych firm działających na terenie Europy.

Czy ta informacja ma istotne znaczenie w kontekście rozwoju Twojego biznesu? Jeśli tak, to więcej możesz przeczytać tutaj.

Wsparcie finansowe od Blue Media

Ważna informacja dla sklepów internetowych, które korzystają z systemu Płatności Online Blue Media! Spółka we współpracy z serwisem brutto.pl oferuje od teraz możliwość pozyskania wsparcia finansowego. Maksymalnie 50 tys. zł, maksymalnie 15-miesięczny okres spłaty, całkowity koszt wynoszący 15% finansowania - takie są zasady skorzystania z oferty finansowania w modelu revenue-based financing.

Warunki? Jest tylko jeden - eCommerce musi wykazać, że w ciągu minimum ostatnich trzech miesięcy realizowane były w jego sklepie transakcje za pośrednictwem Blue Media. Wysokość wsparcia zależna jest od obecnych obrotów i wyników finansowych e-sklepów. Ciekawym rozwiązaniem jest również dostosowanie spłaty w cyklach dziennych do obrotu - jeśli e-sklep będziesz miał w danym miesiącu niższy bądź wyższy zysk, nominalne raty zostaną do niego dostosowane.

Korzystasz z płatności online oferowanych przez Blue Media i szukasz możliwości pozyskania środków finansowych na rozwój swojego biznesu? To rozwiązanie zostało uszyte na miarę właśnie dla Ciebie - sprawdź sam, zaglądając na stronę spółki.

Kontakt

Genialne pomysły nie mogą czekać!

Wyślij wiadomość