30.09.2019
Udostępnij:Udostępnij na Twitterze

Dlaczego Magento jest jednym z liderów rynku platform eCommerce?

Popularność, kwestia licencji, system opłat, a może funkcjonalność - co jest kluczowe przy wyborze platformy dla sklepu internetowego? Wbrew temu, co mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka, analiza systemów eCommerce nie powinna ograniczać się wyłącznie do ceny czy szybkości wdrożenia. Przykład Magento pokazuje, jak istotna jest funkcjonalność i wydajność platformy.

Trendy dla e-handlu - zarówno w sektorze B2B, jak i B2C - nie pozostawiają złudzeń: dynamika rozwoju branży sklepów internetowych zadziwia tempem zmian. Jednocześnie jednak klient od eCommerce oczekuje coraz więcej. Liczy na szybkość, intuicyjność, przyjazne systemy i wdrożenia, które idealnie odpowiadają jego potrzebom. Jak w te założenia wpisują się obecne platformy?

Szybkie i doczesne rozwiązania typu SaaS kuszą tempem realizacji i relatywnie niskim kosztem, ale odbiorcy coraz częściej postrzegają je jako platformy ujednolicone. Podobny szablon i układ nie tylko ich nie wyróżnia, a daje sygnał, że to opcja tymczasowa, budżetowa. Tymczasem klienci chcą mieć poczucie, że sklep internetowy jest doinwestowany, pewny i stabilny. Stąd popularność platform, które oparte są na płatnej licencji oraz produktów typu open source. W te założenia doskonale wpisuje się np. Magento. To oprogramowanie docenia się również od strony sprzedawcy - jest prosty, intuicyjny, a jednocześnie o wyjątkowo szerokich perspektywach. 

Marketplace Magento, czyli moduły o dużym potencjale

Wdrożenia Magento to już codzienność. Potężny silnik i mnogość rozwiązań sprawiają, że ta platforma ma tylko jedną granicę - wyobraźnię kreatora i realizatora. Nieograniczone zasoby funkcjonalności powodują, że sprosta ona wymaganiom najbardziej zaawansowanych marek - potwierdzają to giganci stosujący Magento: od Forda i Everlast po Nike czy brandy odzieżowe. Kluczem do popularności tego produktu jest intuicyjność: prosty panel administracyjny umożliwiający sterowanie kilkoma platformami, opcjami języków, walut oraz systemów płatniczych. Swoboda działania, jaką zapewniają sklepy Magento to efekt modułowości: prostoty budowy indywidualnych rozwiązań w oparciu o poszczególne opcje zarówno w wersji 1.x jak i 2.x.

Przejrzystość, funkcjonalność czy możliwość podłączeń kluczowych metod płatności i dostaw, niezawodna responsywność oraz bardziej zaawansowane opcje usprawniające realizację zamówień - sprawiają, że Magento to dziś synonim jakości. Dodatkowo, od połowy 2018 r. sygnowany jest przez markę Adobe - tak potężne zaplecze sprawia, że będzie podstawową platformą eCommerce na lata. 

Kontakt

Genialne pomysły nie mogą czekać!

Wyślij wiadomość