_ASAMBEAUTY_PROJECT_IMAGE_2_ALT_

e-commerce

Piękno na wielką skalę

Info

Najwyższej jakości kosmetyki własnej produkcji, ekskluzywne marki i sprzedaż Omnichannel - wszystko to sprawia, że Asambeauty jest dziś nie tylko ceniony przez fanów make-upu, ale także przez branżę eCommerce, w czym mieliśmy przyjemność pomóc. Dla naszego klienta zrealizowaliśmy jedno z największych wdrożeń Magento2 PWA (Progressive Web App) w Europie.

Zaawansowane funkcjonalności oparte na open source wspierają spersonalizowane doświadczenie zakupowe, a dzięki PWA klient zauważalnie zwiększył wskaźnik konwersji.

Zakres:

Development, UX & UI design

PLATFORMA:
Magento logo
_ASAMBEAUTY_PROJECT_IMAGE_3_ALT_
_ASAMBEAUTY_PROJECT_IMAGE_1_ALT_ _ASAMBEAUTY_PROJECT_IMAGE_3_ALT_ _ASAMBEAUTY_PROJECT_IMAGE_4_ALT_ _ASAMBEAUTY_PROJECT_IMAGE_5_ALT_ _ASAMBEAUTY_PROJECT_IMAGE_6_ALT_ _ASAMBEAUTY_PROJECT_IMAGE_7_ALT_ _ASAMBEAUTY_PROJECT_IMAGE_8_ALT_ _ASAMBEAUTY_PROJECT_IMAGE_9_ALT_
_ASAMBEAUTY_PROJECT_IMAGE_10_ALT_ _ASAMBEAUTY_PROJECT_IMAGE_11_ALT_

Magento 2 PWA

Projekt Asam Beauty to nie tylko zwykła migracja z Magento 1 do Magento 2.
To jedno z największych wdrożeń PWA na rynku niemieckim. Dzięki wykorzystaniu technologii czas ładowania strony produktowej spadł poniżej 1 sek., co przy ponad 1 000 000 odwiedzin miesięcznie jest kluczowe z punktu widzenia doświadczeń zakupowych użytkownika. PWA pozwala także na dodanie ikony strony do ekranu głównego, co wpływa pozytywnie na zaangażowanie klientów oraz przyspiesza dostęp do sklepu.

_ASAMBEAUTY_PROJECT_IMAGE_12_ALT_

Funkcjonalności koszyka

Na stronie koszyka wdrożyliśmy rozwiązania umożliwiające składanie zamówień przez Biuro Obsługi Klienta oraz bieżącą weryfikację poprawności adresów, co było niezwykle istotne dla naszego klienta.

Strona koszyka jest najbardziej strategicznym elementem platform eCommerce. Chcąc jak najbardziej wpłynąć na pozytywne doświadczenia zakupowe osób odwiedzających asambeauty.com umożliwiliśmy dodawanie produktów do listy życzeń z poziomu koszyka. Istotną funkcjonalnością dla klientów Asambeauty jest także możliwość opłacenia zamówienia nie tylko w standardowy sposób, ale także poprzez konto Amazon Pay. Takie rozwiązanie ma wpływ na zwiększenie sprzedaży i budowanie lojalności klientów.

Sprawne i przyjemne zamawianie

Dzięki specjalnie przygotowanym listom życzeń (wishlist), uwadze klientów nie umknie już żaden produkt, którego kupnem mogliby być potencjalnie zainteresowani.

Ponadto podczas wyszukiwania produktów na stronie asambeauty.com klienci zobaczą podpowiedzi dotyczące tego, co ostatnio przeglądali na portalu. Tego rodzaju funkcja zapewnia możliwość szybkiego i intuicyjnego powrotu do produktów, którymi ostatnio zostali zainteresowani na stronie. Dotychczas przeglądane, ale nie zakupione artykuły przeplatane są z nowymi propozycjami, co zwiększa szansę na powiększenie koszyka zakupowego o dodatkowe kosmetyki.

Klienci Asambeauty podczas dodawania kolejnych produktów do koszyka są również na bieżąco informowani, ile pozostało im do darmowej dostawy. Jest to świetne rozwiązanie, zwłaszcza podczas dokonywania większych zakupów na stronie. Od teraz dokładnie widać, czy muszą dodać kolejne produkty do koszyka, aby zamówienie zostało bezpłatnie dostarczone wprost pod drzwi.

_ASAMBEAUTY_PROJECT_IMAGE_16_ALT_ _ASAMBEAUTY_PROJECT_IMAGE_13_ALT_

Nowe możliwości promocji

Asambeauty może zapewnić swoim klientom pozytywne doświadczenia zakupowe dzięki etykietom promocyjnym. Umożliwiają one nie tylko wdrożenie informacji o sezonowych zniżkach czy wyprzedaży jak Black Friday, ale dodatkowych komunikatów o rabacie, czy bestsellerze.

Portal Asambeauty obsługuje od teraz kilka rynków zagranicznych, a płatności za zakupy dokonane na stronie mogą zostać opłacone przez klientów w różnych walutach.
asambeauty.com stał się świetnie przygotowanym pod względem marketingowym portalem, który dostarcza użytkownikom niezbędnych informacji, wpływając na ich decyzje zakupowe.

Podczas pracy nad projektem zadbaliśmy również o sprawnie działający system rekomendacji i poleceń. Użytkownicy portalu nie tylko mają stały podgląd na zakupione wcześniej produkty, ale są na bieżąco informowani i proszeni o wystawienie ocen poszczególnym artykułom.

Wykorzystywane technologie

Magento 2
RWD
HTML5
jQuery
JS
Axure
php 7

Rzut oka
na całość

.01
STRONA GŁÓWNA
home
_ASAMBEAUTY_PROJECT_IMAGE_11_ALT_
.02
KATEGORIA
& STRONA PRODUKTU
_ASAMBEAUTY_PROJECT_IMAGE_12_ALT_ _ASAMBEAUTY_PROJECT_IMAGE_13_ALT_
.03
KOSZYK
_ASAMBEAUTY_PROJECT_IMAGE_14_ALT_