38 artykułów o tematyce eCommerce (i nie tylko), 24 wydania Prasówki stanowiącej podsumowanie najciekawszych wiadomości z branży oraz 3 ebooki poświęcone bieżącym problemom e-handlu - przez cały rok na naszym blogu pojawiały się zróżnicowane treści. Jakie publikacje cieszyły się największą popularnością? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Z tego względu przedstawiamy subiektywne zestawienie najciekawszych artykułów w 2022 roku, dzięki któremu zyskasz szansę, by raz jeszcze zainspirować się do zmian we własnym sklepie internetowym. Które z pozycji na naszej liście przeczytasz ponownie?
W czasach dynamicznej sytuacji gospodarczej równie intensywnie zmieniają się zachowania konsumenckie i trendy w eCommerce. Jak za nimi nadążyć, by prowadzić swój biznes w zgodzie z potrzebami rynku? Wystarczy regularnie odwiedzać naszego bloga, gdzie przyglądamy się temu, jak kształtuje się e-handel. Świadczą o tym liczne artykuły dotyczące kierunku, w jakim zmierza branża opublikowane w 2022 roku - o czym dokładnie pisaliśmy?
Rozwój sztucznej inteligencji, sprzedaż z wykorzystaniem mediów społecznościowych czy model płatności Buy Now, Pay Later - te tematy z pewnością będą miały wpływ na eCommerce również w zbliżających się miesiącach. Dowiedz się więcej o aktualnych trendach, jeszcze przed początkiem 2023 roku!
Jaka technologia frontendowa najlepiej sprawdzi się w Twoim e-sklepie? Co różni architekturę mikroserwisową od monolitycznej? A wreszcie, jakie możliwości oferują Magento Open Source i Adobe Commerce?
Stabilne podstawy platformy sprzedażowej zapewniają jej sprawne funkcjonowanie na co dzień, a także pozwalają na rozbudowę poszczególnych użyteczności zgodnie z potrzebami biznesu w przyszłości. Podjęcie decyzji o wyborze odpowiednich rozwiązań technicznych może być nie tylko czasochłonne, ale często wymaga także specjalistycznej wiedzy. Solidną dawkę informacji dostarczy Ci lektura blogowych artykułów poświęconych właśnie tym kwestiom. Przeczytasz?
Na co dzień tworzymy projekty, dbając nie tylko o wysoką jakość opracowywanych rozwiązań, ale także zgodność z wymaganiami rynku i zmiennymi potrzebami klientów. Z tego względu doskonale wiemy, jakie kroki warto podjąć, by usprawnić pracę platform sprzedażowych oraz polepszyć wyniki sprzedaży.
Jakie obszary eCommerce warto zautomatyzować, by zoptymalizować koszty? Jak przyśpieszyć prędkość działania sklepu internetowego? Na jakie wskaźniki należy zwrócić uwagę, analizując wyniki własnego biznesu? Wiedzą dotyczącą tych tematów również dzieliliśmy się na naszym blogu w tym roku!
Branżowe trendy, nowoczesne technologie i wskazówki dotyczące prowadzenia eCommerce to nie wszystko, czym dzielimy się na łamach naszego bloga. W Advox w centrum zainteresowania stawiamy człowieka - odzwierciedlenie towarzyszących nam wartości odnajdziesz w artykułach pisanych co jakiś czas przez nasz dział HR.
Jak wygląda ścieżka kariery na poszczególnych stanowiskach? Dlaczego tak bardzo cenimy kulturę feedbacku w organizacji? Jak wygląda (nie)codzienny dzień pracy w Advox? O tym wszystkich przeczytasz w HRowych artykułach oraz w pierwszym na naszym blogu wywiadzie.
Podoba ci się wizja zgodnie, z którą działamy - może to znak by do nas dołączyć?
Nowe technologie, rosnąca konkurencja, a także niestabilna sytuacja ekonomiczna sprawiają, że branża eCommerce nie przestaje się zmieniać bez względu na upływające lata. Z tego względu jesteśmy pewni, że w nadchodzącym 2023 roku nie zabraknie wartych poruszenia tematów. O części z nich już pisaliśmy, analizując przewidywania dotyczące rozwoju branży w kolejnych miesięcach.
Rozwój sprzedaży zagranicznej, nowe metody płatności i dostaw czy kontynuacja rozpoczętych już serii (poświęconych optymalizacji oraz wskaźnikom w eCommerce) - to tylko część tematów, które planujemy poruszyć w przyszłości. Kontynuujesz z nami blogową podróż?
Ta strona korzysta z plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu. W celu określenia uprawnień plików cookies edytuj ustawienia w swojej przeglądarce.