Wsparcie dla eCommerce cz. 3 – Pinterest

W trzeciej odsłonie naszego cyklu “Wsparcie dla eCommerce”, w którym pokazujemy, jak popularne platformy social media mogą pomóc w sprzedaży, przyglądamy się bliżej Pinterestowi.

Composable commerce – więcej niż headless

Composable commerce łączy zdobycze headless, mikroserwisów i API. To podejście skrojone na nową rzeczywistość, umożliwiające w pełni podejście zwinne, nastawione na budowanie pozytywnych doświadczeń użytkowników w każdym momencie jego styku z platformą, eksperymentowanie i natychmiastowe wprowadzanie nowości do branży eCommerce.

eCommerce news #no. 10. – Po pierwsze etycznie

Etyczna polityka eCommerce jest nie tylko możliwa, ale też oczekiwana. W dzisiejszej prasówce piszemy o raporcie “Odpowiedzialny e-commerce” e-Izby, wpływie influencer marketingu na sprzedaż oraz Google Voice Search w kontekście SEO.

Wsparcie dla eCommerce cz. 2 – Instagram

Zapraszamy na kolejny artykuł z cyklu, w którym pokazujemy, jak przy pomocy social mediów wesprzeć działania sprzedażowe i wizerunkowe Twojego eCommerce. Tym razem przybliżymy możliwości Instagrama.

Q-commerce – szybszy następca eCommerce

Wydaje się, że w dzisiejszych czasach - pełnych zawrotnego pędu i pośpiechu naturalnym rozwojem dla eCommerce jest właśnie q-commerce. Czym jest i czy wkrótce wejdzie do naszej codzienności?

Zwyczaje e-zakupowe Polaków – raport Advox Studio

Jak Polacy korzystają ze sklepów internetowych? Oddajemy w Państwa ręce pierwszą część raportu dotyczącego zwyczajów e-zakupowych Polaków. Badanie zrealizowano 13-20 września 2021 roku na grupie reprezentatywnej 1000 osób metodą CAWI.  "Polski rynek eCommerce należy do najszybciej rozwijających się w Europie, a jego wartość na początku 2021 r. przekroczyła 100 mld...

eCommerce news #no. 8. – Odliczamy dni do Black Friday

Kilka słów o strategii cenowej na Black Friday, możliwościach live commerce oraz niepokojących statystykach dotyczących błędów w europejskich platformach eCommerce. Zapraszamy na 8 odsłonę eCommerce’owych newsów!

Czy Voiceboty i Chatboty mogą zastąpić dział obsługi klienta?

Automatyzacja obsługi klienta w 2020 roku nabrała mocnego rozpędu. Pandemia wymogła na branży eCommerce szybkie dostosowanie się do nowej sytuacji. Zmiany zachowań konsumenckich i przeniesienie większej części handlu do świata online wpłynęły szczególnie mocno na działy obsługi klienta.