Trendy eCommerce na 2022 roku

Ostatnie dwa lata w branży eCommerce przyniosło wiele dynamicznych zmian związanych z rozrostem rynku spowodowanym pandemią. Wszystko wskazuje na to, że konsumenci nauczyli się kupować online w tym dziwnym czasie, a 2022 rok tylko ugruntuje i rozwinie pewne trendy.

Czym jest SXO?

Branża eCommerce jest w ciągłym ruchu, rozwoju, pędzie. Prawidłowa optymalizacja SEO jest wciąż ważnym czynnikiem działania sklepów internetowych, jednak nie wystarczy do ich pełnego sukcesu. Dziś warto przestawić myślenie na SXO.

Wsparcie dla eCommerce cz. 3 – Pinterest

W trzeciej odsłonie naszego cyklu “Wsparcie dla eCommerce”, w którym pokazujemy, jak popularne platformy social media mogą pomóc w sprzedaży, przyglądamy się bliżej Pinterestowi.

Composable commerce – więcej niż headless

Composable commerce łączy zdobycze headless, mikroserwisów i API. To podejście skrojone na nową rzeczywistość, umożliwiające w pełni podejście zwinne, nastawione na budowanie pozytywnych doświadczeń użytkowników w każdym momencie jego styku z platformą, eksperymentowanie i natychmiastowe wprowadzanie nowości do branży eCommerce.

eCommerce news #no. 10. – Po pierwsze etycznie

Etyczna polityka eCommerce jest nie tylko możliwa, ale też oczekiwana. W dzisiejszej prasówce piszemy o raporcie “Odpowiedzialny e-commerce” e-Izby, wpływie influencer marketingu na sprzedaż oraz Google Voice Search w kontekście SEO.